Authors:
- Schulversagen als Element von Schulkultur
- Gute und schlechte Anerkennungserfahrungen in Schülerbiografien
- Aktueller Beitrag zur empirischen Schulforschung
Part of the book series: Studien zur Schul- und Bildungsforschung (SZSBF)
Buy it now
Buying options
Tax calculation will be finalised at checkout
Other ways to access
This is a preview of subscription content, log in via an institution to check for access.
Table of contents (6 chapters)
-
Front Matter
-
Back Matter
About this book
Authors and Affiliations
-
(ZSB), Univ. Halle, Zentrum für Schul- u. Bildungsforschung, Halle, Germany
Sabine Sandring
About the author
Dr. Sabine Sandring ist wissenschaftliche Mitarbeiterin am Zentrum für Schul- und Bildungsforschung (ZSB) der Martin-Luther-Universität Halle-Wittenberg.
.Bibliographic Information
Book Title: Schulversagen und Anerkennung
Book Subtitle: Scheiternde Schulkarrieren im Spiegel der Anerkennungsbedürfnisse Jugendlicher
Authors: Sabine Sandring
Series Title: Studien zur Schul- und Bildungsforschung
DOI: https://doi.org/10.1007/978-3-531-94293-3
Publisher: Springer VS Wiesbaden
eBook Packages: Humanities, Social Science (German Language)
Copyright Information: Springer Fachmedien Wiesbaden 2013
Softcover ISBN: 978-3-531-18450-0Published: 23 February 2013
eBook ISBN: 978-3-531-94293-3Published: 15 February 2013
Series ISSN: 2512-2037
Series E-ISSN: 2512-2045
Edition Number: 1
Number of Pages: VII, 273
Number of Illustrations: 5 b/w illustrations
Topics: Education, general, Learning & Instruction