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Erschienen in: Obesity Surgery 3/2016

01.03.2016 | Letter to the Editor

Legal Claims in Bariatric Surgery

verfasst von: Lucile Tuchtan, Radwan Kassir, Bernard Sastre, Jean Gugenheim, Jean Marc Jarry, Christian Gouillat, Marie-Dominique Piercecchi-Marti, Christophe Bartoli

Erschienen in: Obesity Surgery | Ausgabe 3/2016

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Literatur
1.
Zurück zum Zitat Timsit G. Responsabilité en chirurgie bariatrique. J de Coelio-chirurgie. 2007;62:77–9. Timsit G. Responsabilité en chirurgie bariatrique. J de Coelio-chirurgie. 2007;62:77–9.
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Metadaten
Titel
Legal Claims in Bariatric Surgery
verfasst von
Lucile Tuchtan
Radwan Kassir
Bernard Sastre
Jean Gugenheim
Jean Marc Jarry
Christian Gouillat
Marie-Dominique Piercecchi-Marti
Christophe Bartoli
Publikationsdatum
01.03.2016
Verlag
Springer US
Erschienen in
Obesity Surgery / Ausgabe 3/2016
Print ISSN: 0960-8923
Elektronische ISSN: 1708-0428
DOI
https://doi.org/10.1007/s11695-015-2021-z

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