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Erschienen in: Surgical Endoscopy 12/2016

29.04.2016 | Video

Robot-assisted hepatectomy and complete excision of the extrahepatic bile duct for type IV-A choledochal cysts

verfasst von: Ji Wool Ko, Sung Hoon Choi, Sung Won Kwon, Kwang Hyun Ko

Erschienen in: Surgical Endoscopy | Ausgabe 12/2016

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Metadaten
Titel
Robot-assisted hepatectomy and complete excision of the extrahepatic bile duct for type IV-A choledochal cysts
verfasst von
Ji Wool Ko
Sung Hoon Choi
Sung Won Kwon
Kwang Hyun Ko
Publikationsdatum
29.04.2016
Verlag
Springer US
Erschienen in
Surgical Endoscopy / Ausgabe 12/2016
Print ISSN: 0930-2794
Elektronische ISSN: 1432-2218
DOI
https://doi.org/10.1007/s00464-016-4923-9

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