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Erschienen in: Techniques in Coloproctology 6/2012

01.12.2012 | Correspondence

Comment on Meinero and Mori: Video-assisted anal fistula treatment (VAAFT): a novel sphincter-saving procedure to repair complex anal fistulas

verfasst von: S. D. Chivate

Erschienen in: Techniques in Coloproctology | Ausgabe 6/2012

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Literatur
1.
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Metadaten
Titel
Comment on Meinero and Mori: Video-assisted anal fistula treatment (VAAFT): a novel sphincter-saving procedure to repair complex anal fistulas
verfasst von
S. D. Chivate
Publikationsdatum
01.12.2012
Verlag
Springer Milan
Erschienen in
Techniques in Coloproctology / Ausgabe 6/2012
Print ISSN: 1123-6337
Elektronische ISSN: 1128-045X
DOI
https://doi.org/10.1007/s10151-012-0873-y

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