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Literatur
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Metadaten
Titel
Hypertrophic scar as an areola graft in nipple-areola reconstruction
verfasst von
Karaca Basaran
Fatih Ceran
Funda Akoz Saydam
Mehmet Sagir
Publikationsdatum
01.06.2015
Verlag
Springer Berlin Heidelberg
Erschienen in
European Journal of Plastic Surgery / Ausgabe 3/2015
Print ISSN: 0930-343X
Elektronische ISSN: 1435-0130
DOI
https://doi.org/10.1007/s00238-014-1050-5

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