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Erschienen in: World Journal of Surgery 5/1998

01.05.1998

Fibrin Glue Sandwich Prevents Pancreatic Fistula following Distal Pancreatectomy

verfasst von: Susumu Ohwada, Tetsushi Ogawa, Yoshifumi Tanahashi, Seiji Nakamura, Izumi Takeyoshi, Toshihiro Ohya, Toshiroh Ikeya, Kenji Kawashima, Yoshiyuki Kawashima, Yasuo Morishita

Erschienen in: World Journal of Surgery | Ausgabe 5/1998

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Metadaten
Titel
Fibrin Glue Sandwich Prevents Pancreatic Fistula following Distal Pancreatectomy
verfasst von
Susumu Ohwada
Tetsushi Ogawa
Yoshifumi Tanahashi
Seiji Nakamura
Izumi Takeyoshi
Toshihiro Ohya
Toshiroh Ikeya
Kenji Kawashima
Yoshiyuki Kawashima
Yasuo Morishita
Publikationsdatum
01.05.1998
Verlag
Springer International Publishing
Erschienen in
World Journal of Surgery / Ausgabe 5/1998
Print ISSN: 0364-2313
Elektronische ISSN: 1432-2323
DOI
https://doi.org/10.1007/s002689900423

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