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Erschienen in: Journal of Nuclear Cardiology 1/2008

01.01.2008 | Original Articles

Comparison of left ventricular contraction homogeneity index using SPECT gated blood pool imaging and planar phase analysis

verfasst von: François Harel, Vincent Finnerty, Jean Grégoire, Bernard Thibault, Paul Khairy

Erschienen in: Journal of Nuclear Cardiology | Ausgabe 1/2008

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Metadaten
Titel
Comparison of left ventricular contraction homogeneity index using SPECT gated blood pool imaging and planar phase analysis
verfasst von
François Harel
Vincent Finnerty
Jean Grégoire
Bernard Thibault
Paul Khairy
Publikationsdatum
01.01.2008
Verlag
Springer-Verlag
Erschienen in
Journal of Nuclear Cardiology / Ausgabe 1/2008
Print ISSN: 1071-3581
Elektronische ISSN: 1532-6551
DOI
https://doi.org/10.1016/j.nuclcard.2007.07.015

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