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Literatur
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Metadaten
Titel
Complexity of bra measurement system: implications in plastic surgery
verfasst von
Jeremy Niddam
Frederic Lange
Jean-Paul Meningaud
Romain Bosc
Publikationsdatum
01.11.2014
Verlag
Springer Berlin Heidelberg
Erschienen in
European Journal of Plastic Surgery / Ausgabe 11/2014
Print ISSN: 0930-343X
Elektronische ISSN: 1435-0130
DOI
https://doi.org/10.1007/s00238-014-1008-7

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