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Erschienen in: Der Chirurg 3/2015

01.03.2015 | Journal Club

Onkologisches Ergebnis beim pT1N0M0-Rektumkarzinom

Vergleich lokaler und radikaler Verfahren

verfasst von: P. Mroczkowski, Prof. Dr. C.J. Bruns

Erschienen in: Die Chirurgie | Ausgabe 3/2015

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Auszug

Kidane B, Chadi S, Kanters S et al (2015) Local resection compared with radical resection in the treatment of T1N0M0 rectal adenocarcinoma: a systematic review and meta-analysis. Dis Colon Rectum 58:122–140 …
Literatur
1.
Zurück zum Zitat Kulu Y, Muller-Stich BP, Bruckner T et al (2014) Radical surgery with total mesorectal excision in patients with T1 rectal cancer. Ann Surg Oncol [Epub ahead of print] Kulu Y, Muller-Stich BP, Bruckner T et al (2014) Radical surgery with total mesorectal excision in patients with T1 rectal cancer. Ann Surg Oncol [Epub ahead of print]
2.
Zurück zum Zitat Valsdottir EB, Yarandi SS, Marks JH et al (2014) Quality of life and fecal incontinence after transanal endoscopic microsurgery for benign and malignant rectal lesions. Surg Endosc 28:193–202CrossRefPubMed Valsdottir EB, Yarandi SS, Marks JH et al (2014) Quality of life and fecal incontinence after transanal endoscopic microsurgery for benign and malignant rectal lesions. Surg Endosc 28:193–202CrossRefPubMed
Metadaten
Titel
Onkologisches Ergebnis beim pT1N0M0-Rektumkarzinom
Vergleich lokaler und radikaler Verfahren
verfasst von
P. Mroczkowski
Prof. Dr. C.J. Bruns
Publikationsdatum
01.03.2015
Verlag
Springer Berlin Heidelberg
Erschienen in
Die Chirurgie / Ausgabe 3/2015
Print ISSN: 2731-6971
Elektronische ISSN: 2731-698X
DOI
https://doi.org/10.1007/s00104-015-3000-6

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